AD Racing Team
Náš team je Älenem
ADRT
Auto Design Racing Team
VÃce informacà na vyžádánÃ
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1
· Členové on-line: 0
· Registrovaní členové: 32
· Nejnovější člen: janca46
Vlajky (od 21.4.2009)
Omezeno na prvnÃch 6 Úplný výpis po kliknutÃ
|
Tak 10. ÄŒB Rally Sprint je (bohužel) minulostà a nám nezbývá, než podÄ›kovat vÅ¡em kdo se nÄ›jak podÃleli na jeho pÅ™ÃpravÄ› a průbÄ›hu. Super svezenÃ, perfektnà tratÄ›, vÅ¡echno běželo jak po másle, minimálnà pÅ™ejezdy, zkrátka z naÅ¡eho pohledu super!!!
Pokud jde o naÅ¡e úÄinkovánÃ, pojali jsme soutěž jako test auta po zmÄ›nÄ› mnoha jeho prvků (nová pÅ™evodovka vÄetnÄ› nové "Å¡péry", jiný (bohužel ne zrovna vhodný) podvozek, výfuk, svody, brzdy, chlazenÃ, Terratrip, spojka ...) a tak jsme jeli pÅ™edevÅ¡Ãm na "jistotu" tedy s cÃlem dovézt auto bez Å¡krábnutà až do cÃle soutěže. ZaÄali jsme bohužel ucházejÃcà pneumatikou jeÅ¡tÄ› pÅ™ed samotným startem. Sundali jsme tedy zcela nové Pirellky a nasadily ty loňské. Celý závod nás provázel problém s únikem oleje z pÅ™evodovky, kterou nebylo možno naplno zatěžovat "na sucho". S autem jsme se pomÄ›rnÄ› rychle sžili, až na extrémnÄ› tvrdý a neposedný podvozek vhodný spÃÅ¡ na slalom nebo okruhy. Auto velmi nepÅ™ÃjemnÄ› tancovalo na každém hrbolku a tak jsme nemohli jet tak rychle jak by jsme chtÄ›li. V prvnÃch 2RZ jsme mÄ›li velmi Å¡patnou geometrii (sbÃhavost) což vedlo k nepÅ™Ãjemnému chovánà auta jak na rovinkách tak i pÅ™i brždÄ›nà a akceleraci. V poslednÃch 2RZ se nám zase trochu zavzduÅ¡nily brzdy, což vedlo k mÃrnému zpomalenà tempa z důvodu bezpeÄnosti. Zvolili jsme radÄ›ji dojetà na jistotu než riskovat TB nebo dokonce výlet mimo traÅ¥ spojený s možným poÅ¡kozenÃm auta. Co vÅ¡ak fungovalo na výbornou byla nová spojka. DÄ›kujeme tÃmto firmÄ› Auto Design za bleskové sehnánà lamely, následnou závodnà úpravu a dobrou radu (doporuÄenà použitého materiálu) ;-).
V RZ6 (les) nám asi po 1km pÅ™estal fungovat intercom (rozpojil se drát od mojà helmy) a tak jsme mÄ›li zpestÅ™enà v podobÄ› jÃzdy zbylých 8km vložky ÄásteÄnÄ› na oÄi a ÄásteÄnÄ› na útržky zaslechnuté v okamžicÃch kdy hluk v autÄ› poklesl.
NemÄ›li jsme od zaÄátku v plánu jet na výsledek a tomu také odpovÃdá naÅ¡e koneÄné umÃstÄ›nÃ. Závod se nám moc lÃbil a budeme doufat, že podobných bude jeÅ¡tÄ› hodnÄ›.
Naše onboardy najdete ve videogalerii.
Tak auto je složené a (snad) pÅ™ipravené. Má jeÅ¡tÄ› hodnÄ› much, ale to se Äasem vychytá. VÄera v noci jsme s nÃm ujeli asi 2km na vyzkouÅ¡enÃ, a kromÄ› smradu z vypalujÃcÃch se svodů a trochy oleje na lyžinÄ› (troÅ¡ku prosakuje pÅ™evodovka kolem poloosy) to vypadá celkem dobÅ™e. Nezbyl jen Äas na geometrii (od oka je trochu sbÃhavá) a na kalibraci Terratripu. Taky jestli bude mokro, tak nemáme na Äem jet. Snad nebude :-). Fotky a popis vÅ¡ech detailů až po závodech :-).
Tak Hewland je pÅ™ipraven k montáži :-). Fotky ze skládánà najdete tady. ZÃtra by mÄ›la být spojka, takže by už nic nemÄ›lo bránit ve skládánà auta :-).
Tak dneska dorazil dÃl, který jsme nechali vyrobit na zakázku, a který potÅ™ebujeme, aby jsme mohli Hewland namontovat do Felicie. Takže pokud bude pasovat jak má a půjde vÅ¡echno dobÅ™e, bude v autÄ› na Rallysprintu už Hewland :-). Fotka je tady :-). Výroba trvala 14 dnů (vÄetnÄ› výkresu a korespondence) a stála "pouhých" 1700,- KÄ (mÄ›li jsme nÄ›kolik nabÃdek od této nejlevnÄ›jÅ¡Ã až po skoro 8000,- + DPH :-) ).
Tady je dalÅ¡Ã série fotek z probÃhajÃcà repase :-) . Tentokrát pÅ™evodovka Hewland, respektive jejà "vnitÅ™nosti", které momentálnÄ› ležà na stole :-). JeÅ¡tÄ› stále nemáme vÅ¡echny dÃly, tak nenà jeÅ¡tÄ› jisté jestli fáze 2 probÄ›hne do Rallysprintu (Å™Ãzenà asi urÄitÄ› ne, pÅ™evodovka možná). DalÅ¡Ã fotky pÅ™ineseme jakmile bude "co fotit" :-), tedy až dorazà dÃly, nebo se to "nÄ›kam pohne".
Tak koneÄnÄ› jsme pÅ™idali slibované prvnà fotky z probÃhajÃcà repase naÅ¡eho auta (ve fotogalerii). Důvodem proÄ jsme se rozhodli repasovat pÅ™ed blÞÃcÃm se závodem je fakt, že nás opustila naÅ¡e "upovÃdaná" spojka. Na fotkách jasnÄ› vidÃte v Äem je problém. Lamela by jistÄ› dalÅ¡Ã dlouhý závod nevydržela, a proto musela ven. Když už jsme jednou rozebrali auto, rozhodli jsme se vymÄ›nit i nÄ›kolik dalÅ¡Ãch vÄ›cÃ, jako je výfuk, svody (máme novÄ› 4-1), zvažujeme zda vyÅ™adit katalyzátor (máme závodnÃ, ale i ten trochu brzdÃ), samozÅ™ejmÄ› olej a také jsme koneÄnÄ› pÅ™idali rally computer Terratrip 404, který má mnoho funkcà (podrobnÄ›jÅ¡Ã popis chystáme jako samostatný Älánek). Následovat bude fáze 2. ale asi ji už nestihneme do Rallysprintu. Ve druhé fázi vymÄ›nÃme pÅ™evodovku za 6 rychlostnà bezsynchronnà Hewland, a závodnà krátké Å™ÃzenÃ. Důvod proÄ to zÅ™ejmÄ› nestihneme do Rallysprintu je ten, že nemáme vÅ¡echny potÅ™ebné dÃly. U pÅ™evodovky se vyrábà speciálnà mezikus, a u Å™Ãzenà musÃme sehnat nebo vyrobit jiný držák alternátoru a napÃnák Å™emene. Závodnà řÃzenà totiž nemá posilovaÄ, a tak musÃme odstranit Äerpadlo. O dalÅ¡Ãm postupu pracà vás budeme informovat :-).
Video o bezpeÄnosti na rally
V souvislosti s nedávným neÅ¡tÄ›stÃm na ValaÅ¡ské rally jsme se i my rozhodli zapojit do kampanÄ› za zvýšenà bezpeÄnosti a káznÄ› diváků. ZatÃm alespoň formou odkazu na krátké video vytvoÅ™ené pÅ™esnÄ› k tomuto úÄelu. Video nenà úplná novinka, ale myslÃme si, že je svým obsahem velmi aktuálnÃ. Nejedná se o náš výtvor, a tak na nÄ›j jen odkazujeme. Video si můžete stáhnout tady. Má necelých 43MB a stojà za shlédnutÃ.
Video bylo ze stránek kam směřoval odkaz odstraněno.
Ve fóru v sekci bazar nabÃzÃme na prodej vÄ›tÅ¡Ã množstvà pneumatik (pÅ™evážnÄ› závodnÃch). (Aby jste mohli v pÅ™ÃpadÄ› zájmu o pneumatiky reagovat, nezapomeňte se registrovat ;-) )
Máme novou anketu na téma registrace. Pro hlasovánà (stejnÄ› tak pro psanà do fóra a shoutboxu) je nutná registrace. Registrace probÃhá automaticky a staÄà pro ni zvolit si jméno a heslo a zadat platný email. V co nejkratÅ¡Ã dobÄ› administrátor registraci schválà a vy budete moci naplno využÃt vÅ¡echny možnosti stránek. VěřÃme, že vás nutnost registrace neodradÃ. Nechceme nikoho omezovat. Registrace je nutná kvůli robotům a spamerům, kteřà vyhledávajà náhodnÄ› různé stránky a fóra a pÃÅ¡Ã do nich nesmyslné pÅ™ÃspÄ›vky (mnohdy po stovkách) nebo vkládajà nežádoucà odkazy (tÅ™eba i na stránky s viry atd). Abychom zabránili tÄ›mto nežádoucÃm jevům, musÃme bohužel vyžadovat registraci pro jakoukoliv aktivnà Äinnost na stránkách. DÄ›kujeme za pochopenÃ.
Propozice na 10. ÄŒeskobudÄ›jovický rally sprint otevÅ™ete kliknutÃm na název tohoto závodu v pravém postrannÃm sloupeÄku nahoÅ™e (panel PÅ™ÃÅ¡tà závod). Na stejném mÃstÄ› najdete i pÅ™ihlášku a veÅ¡keré dalÅ¡Ã informace, které poÅ™adatel k tomuto závodu zveÅ™ejnÃ.
VÃtáme vás na nových stránkách ZR Rally Teamu. Snad se vám tu bude lÃbit :-). Pokud narazÃte na jakoukoliv chybu, Å™eknÄ›te nám o nÃ. Web nenà jeÅ¡tÄ› 100% a je možné, že jsme nÄ›co pÅ™ehlédli.
Pro zpÅ™ÃstupnÄ›nà vÅ¡ech funkcà a vÅ¡ech sekcà je nutné se registrovat. Registrace musà být potvrzena administrátorem, a proto je možné, že nebudete moci vÅ¡echny funkce využÃvat hned. Budeme se snažit potvrzovat registrace v co nejkratÅ¡Ã dobÄ›.
VaÅ¡e námÄ›ty a pÅ™ipomÃnky uvÃtáme :-).
Protože nechceme, aby běžely zároveň 2 verze fóra, bude v provozu jen nová verze. Celé staré stránky zůstanou zatÃm v provozu, ale již pouze pro ÄtenÃ. Nebude možné psát do staré verze fóra nové pÅ™ÃspÄ›vky, ani upravovat již vložené. V nové verzi fóra jsme pro vás pÅ™ipravili nÄ›kolik sekcà pro vaÅ¡i diskusi. Pro psanà do nového fóra je tÅ™eba se registrovat a poÄkat na aktivaci administrátorem. Registrace je nutná pro kontrolu spamu a robotů, kteřà vkládajà do diskusà nechtÄ›né pÅ™ÃspÄ›vky a odkazy. DÄ›kujeme za pochopenÃ.
|
Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
|