Náš bývalý závodní vůz
Suzuki Swift 1.0
Motor:
objem: 986 ccm
výkon: 37kW/50 HP
max. rychlost: 145 Km/hod.
Převodovka:sériová 5-ti kvalt
Podvozek: Koni Sport
kola: 5,5Jx13
pneu: 175/50/13 Yokohama
Náš bývalý pickup FreeStyle
Motor:
objem: 1500 ccm
výkon: 95 kW/129 HP
točivý moment: 140 Nm
max. rychlost: 205 Km/hod
Převodovka:6-ti stupňová,4.,5.,6. stupeň bezsynchronní, rovný zub, změněn stálý převod
Podvozek: HP Sporting okruhový, vyrobený na zakázku, celý podvozek je snížen o 7cm + výškově stavitelný, vše v unibalech
kola: Corse Speedline 6Jx14
pneu: 180/550/14 Matador slick
- veškeré použité díly a veškeré úpravy odpovídají homologaci Škoda Felicia Pick Up FreeStyle pro závody na okruhu
Náš bývalý vůz
Peugeot 205 GTi
Motor:
objem: 1891 ccm
výkon: 88 kW/120 HP
točivý moment: 150 Nm
max. rychlost: 202 Km/hod
zrychlení 0-100 km/hod:8,5 s
Převodovka:sériová
Podvozek: KONI sport
kola: AZEV 6Jx16
pneu: 205/45/16
Náš bývalý vůz
Audi A6 Avant
Motor:
objem: 2769 ccm
výkon: 128 kW / 174 HP
točivý moment:245 Nm
max. rychlost: 212 Km/hod
Převodovka: automatická 4rychlostní s možností zablokování 1.-3. rychlostního stupně
Podvozek: sériový, ve špatném stavu :-)
kola: hliníková, 6Jx15, original Audi
pneu: 195/65R15 (zimní)
Náš bývalý vůz
Škoda Felicia 1,3 MPi
Motor:
objem: 1289 ccm
výkon: cca 66 kW / 90HP
točivý moment: cca 120 Nm
snížená hlava, leštěné kanály a sací potrubí, vačka 280/280
karburátor Lekr 28-30, svody výfuku 4-1, sportovní výfuk
max. rychlost: podle použitých pneu 170 až 195 km/hod
Převodovka:
6 rychlostí, 4.,5.,6.stupeň -rovné zuby, krátký stálý převod,
změněny převodové poměry 4. a 5. stupně + přidán 6.stupeň
Podvozek:
HP Racing (tréninkový),výškově stavitelný,zadní stabilizátor,
tvrdé uložení
kola a pneu: alternativně 6Jx13 pneu 175/55/13 nebo 6,5Jx14 pneu 185/60/14
Náš bývalý doprovodný vůz
Nissan Patrol GR wagon
Motor:
objem: 2826 ccm
výkon: 85 kW / 115 HP
točivý moment: xxx Nm
max. rychlost: 145 Km/hod
Převodovka: 5-ti stupňová s redukční převodovkou, přiřaditelným pohonem 4x4 za jízdy,
100% uzávěrka mezinápravového a zadního diferenciálu
Podvozek: sériový, zvýšený, vzadu tvrdší pera pro tažení přívěsu
kola: chromovaná, 10Jx15
pneu: 33x12,5/R15 (325/x/R15)